4 Mart 2012 Pazar

ben geldim



    Çok ihmal ettim bloğumu farkındayım ama şu aralar yoğun ve sıkı çalışıyorm.hatta 2 kişilik çalışıyorum=) Tabi 2 kişilik çalışırken de el işlerinden geri kalmıyorum..Bu bir haftalık süre içerisinde odam için muhteşem bir duvar süsü yaptım.Kendim bayıldım bakalım sizler de beğenecek misiniz?



   Bunlar dışında şirin köyüme kötü bir karakter olan bir o kadar da şirin köyünün vazgeçilmez tatlı karakteri olan gargameli ekledim..Sonunda..Şirinlerim kaçıyor ve gargamel onları kovalıyor=(

5 yorum:

semaca dedi ki...

çokkk güzeller....eline sağlık :))

deeptone dedi ki...

bu çok sempatik post nedeniyle affettik.
:)

_ayca_ dedi ki...

çok güzeller ellerine sağlık. şirinler hangi malzemeyle yapıldı ? renkleri de çok guzel

_ayca_ dedi ki...

şimdi baktım da, şirinler yumurtadan çıkmışlar, ben sen yaptın diye düşünmüştüm :) çok tatlılarmış gerçekten

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

Ayçacım mesajlarını tebessümle okudum ve çok hoşuma gitti=)
Şirinler senin de dedğin gibi yumurta sürprizleri,gerçekten çok süperler di mi?