16 Mart 2012 Cuma

Çekiliş bitti.....Sonuçlar....



Öncelikle sarı renkli kağıtlarımızın üzerine belirgin
siyah kalemle isimler yazıldı ki resim çekerken
isimlerinizi göresiniz diye..



 Sonra çeşitli açılardan isimler yakınlaştırılarak çekildi..




       Evet..Sonra kasenin içine katlanarak konulan kağıtlarımza şirinlerimizde eşlik ettiler...


     Not: Çekiliş ezginin günlüğünün muhteşem şarkıları eşliğinde yapılıyor...  =)




       
          Elif Ayvaz- 
        Begoş


İlayda'dan Hobiler-
      Zuzu oldum ben
          Zoey- 
     Kırmızı saçlı cadı
            Ceylis-
         Gırla Fikir





 Yeni başlangıçlar- 
        Pembe Kabuk
                    Sinopee-Rüya

 Ben etkinliği  ve çekilişi yaparken çok eğlendim..Umarım siz de paylaşımlar sonucu çok eğlenir ve çok mutlu olursunuz..Katılım için teşekkrler....=)

8 yorum:

zuzu oldum ben =) dedi ki...

canım cok guzel bır blogger arkadasla eşleşmişim kendisine haber de verdim umarım geri dönüş yapar ... guzel etkınlıgın için de ayrıca teşekkürler...

Unknown dedi ki...

harika çok beğendim :)

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

Sevgiler zuzu oldum ben,
Canm çok sevndm..Katılım az ve öz oldu..Herkes muhteşem kişilerle eşleşti bence..Umarım dönüş yapar cnm..
Çekiliş bnm içinde çok güzel oldu.Ben de katılım için teşkkr edrm..Yüzünüzün hep gülmesi dileğiylee

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

Sevgiler susmak güzel,
Teşkkr edrm..

Marcharse dedi ki...

ana !!


cadı ::)))

bana mı çıktın kız :)

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

Zoeyyyyyy,
Evet eşim sensin.En kısa zamanda iletişme geçelim cnm..

bnm msn :sosyologmeltem@hotmail.com

ceylis dedi ki...

çok beğendim =)
benim eşimde Gırla Fikir =)

begonya35 dedi ki...

Canım kargo öğleden sonra geldi içindekiler çok hoş teşekkürederim ancak vakit bulabildim.Bu akşam kitaba başlıyorum...