13 Mart 2012 Salı

Evet..İşte geldim burdayım...

Sevgili begoş'un dediğine uyaraktan (Çok mantıklı geldi) bir gün isimli kitabıma uzunca bir müddt öteleme yaptım ve yepyeni kitabımla sizlerleyim..Dedim bu kitap başlığıyla tam benlik..Hazır yaz yaklaşmışken ve hazır yaza nişan düşünürken gerçekten dikkat etmem gerek ve beni kendime getirecek bir şey işte bu=)
Kitabımın adı ''Bikini Mevsimi'' Sheila Roberts
Efendim gel gelelim bugünkü film seçimime dicem ama hala düşünmedeyim..Aklımdan geçenler ise;
Milyon dolarlık bebek
Atlıkarınca (ki nette bulamıyorum.Bulsam yüz kere izlemiştim.Ancak tekrar şansımı deniycem.)
Gölgeler ve suretler
Çoğunluk
.
.
.
Ve daha nicesi...İlerleyen saatte kararımı bir resimle pekiştirmek dileğiyle..İi akşalmlarrr şekerler...=)

1 yorum:

begonya35 dedi ki...

)))))))))))))))) GÜZELMİŞ.