24 Mart 2012 Cumartesi

gecikmiş film izlenimlerim..

Biraz gecikmeli oldu ama ben bu esnada 2 tane muhteşem film izledim.
İlki;
Benim Adım Khan

Muhteşem bir film..Asperger hastası olan bir adamın hayatla mücadelesi ve insanlara örnek olacak davranışlarına yer verilmiş filmde..11 eylül saldırıları sırasında abd'den müslüman halka yapılan zulmler gözler önüne serilmiş..Müslümanların saldırıdan sorumlu tutulmasından ötürü halk müslümanlara karşı cephe almaya başlamıştır..O zaman aralığı bir hint filminde gerçekten yerli yerinde anlatılmış..
İkinci;
Melekler Şehri
Romantik film isteğimin bir parçası olarak filmim gerçekten muhteşemdi..Aşkın değeri bu kadar güzel anlatılabilir.''onun tenine bir kez dokunmak her şeye değer''..İzleyn derim

1 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

melekler şehrini en az 20 defa izlemişimdir:) çok güzel bende bu gece ''koruyucu meleğim'' i izledim tavsiye ederim:)